(این محصول در حال حاضر در سایت موجود نیست و این مقاله صرفا جهت بالا بردن اطلاعات شما دوست عزیز میباشد)

دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی مناسب برای تهیه انواع شیرینی تر، شیرینی خشک، کیک، نان های حجیم، بیسکویت و… است. نوع فر و بالا بودن سیستم عملکرد آن، رابطه مستقیمی با کیفیت پخت شیرینی و کیک دارد. به همین دلیل باید در انتخاب دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی دقت زیادی کرد.

 

شیرینی پزی

 

در ذیل به بیان مشخصات دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی، در مدل های مختلف می پردازیم.

 

فر قنادی و شیرینی پزی ساده

فر قنادی و شیرینی پزی ساده در دو سایز 4 دیس و 6 دیس ساخته می شود. این دستگاه ها به صورت رومیزی روی میز یا پایه قرار می گیرد. پایه های دستگاه به صورت شاسی دار ساخته می شوند تا بتوان سینی ها را موقع آماده سازی یا بعد از پخت برای خنک شدن روی آن قرار بگیرد.

فر قنادی و شیرینی پزی ساده مجهز به ترموکوپل و شمعک برای امنیت شعله گاز و ترموستات جهت تنظیم دمای پخت است. این دستگاه ها از عایق پشم سنگ ساخته شده تا از خروج حرارت هنگام پخت، گرم شدن محیط اطراف و اتلاف انرژی جلوگیری کند.

 

دستگاه شیرینی پزی

 

بدنه دستگاه استیل بوده و درب شیشه ای داشته تا علاوه بر شکیل بودن ظاهر دستگاه بتوان فرآیند پخت را مشاهده کرد.

حرارت این مدل دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی به صورت مستقیم بوده و قابلیت ساخت در دو مدل گازی و برقی را دارند.

روش کار با این دستگاه، بسیار راحت است که تنها با فشردن یک شاسی و تنظیم دمای مورد نظر، کار دستگاه شروع کرده و پخت را انجام می دهد.

 

دستگاه شیرینی پزی صنعتی

 

ابعاد سینی دستگاه 40* 60 سانتی متر است. ابعاد کوچک این دستگاه ها و راحت بودن طرز کار آن ها، این مدل دستگاه ها را برای استفاده در منزل، قنادی های کوچک و آموزشگاه ها مناسب کرده است.

 

فر قنادی و شیرینی پزی کانوکشن دار

فر قنادی و شیرینی پزی کانوکشن دار در مدل های 4، 6، 8 و 10 دیس ساخته می شود. کانوکشن یا فن باعث می شود تا هوای داغ در تمام کابین داخلی دستگاه به صورت یکسان به گردش در بیاید.

این مدل دستگاه ها در دو نوع بخار دار و بدون بخار طراحی و ساخته می شوند.

فر قنادی و شیرینی پزی کانوکشن دار بدون بخار

این دستگاه ها به صورت رومیزی روی میز یا پایه قرار می گیرد. پایه های دستگاه به صورت شاسی دار ساخته می شوند تا بتوان سینی ها را موقع آماده سازی یا بعد از پخت برای خنک شدن روی آن قرار بگیرد.

فر قنادی و شیرینی پزی ساده مجهز به ترموکوپل و شمعک برای امنیت شعله گاز و ترموستات جهت تنظیم دمای پخت است. این دستگاه ها از عایق پشم سنگ ساخته شده تا از خروج حرارت هنگام پخت، گرم شدن محیط اطراف و اتلاف انرژی جلوگیری کند. فر قنادی و شیرینی پزی کانوکشن دار مجهز به فن گردش هوا است و حرارت دهی آن به صورت غیر مستقیم است. جریان هوای داغ تولید شده از مشعل، به وسیله فن دستگاه درون محفظه می چرخد و به صورت یکدست و یکنواخت به تمام سطح سینی ها می رسد. این عمل باعث می شود علاوه بر اینکه زیر محصول کاملا پخته می شود سطح بالایی و میانی محصول نیز پخته شود و ترد و یکدست باشد.

جنس بدنه دستگاه استیل است و درب آن به صورت شیشه ای ساخته می شود. این مدل دستگاه دارای پنل لمسی و قابلیت تنظیم 6 برنامه پخت را دارد. کابین داخل دستگاه لامپ داشته تا به راحتی بتوان داخل دستگاه را دید.

ابعاد سینی فر قنادی و شیرینی پزی کانوکشن دار 40* 60 سانتی متر است.

فر قنادی و شیرینی پزی کانوکشن دار با بخار

فر قنادی و شیرینی پزی کانوکشن دار با بخار دقیقا از نظر مشخصات فنی به شکل دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی کانوکشن دار بدون بخار است با این تفاوت که بر روی این دستگاه ها سیستم بخار نصب می شود .

این دستگاه ها معمولا برای پخت نان های حجیم، شیرینی های دانمارکی، و انواع نان که به رطوبت برای عمل آوری و پخت نیاز دارند، استفاده می شود.

در بخار مستقیم با مشخص کردن درصد بخار مورد نیاز برای پخت، آب به صورت اتوماتیک به درون محفظه وارد شده و با پاشش به المنت های برقی یا مشعل گازی، بخار مورد نیاز را تولید می کند. این ژنراتورهای بخار مجزا از محفظه پخت قرار دارند. آب درون ژنراتور، هر 24 ساعت یکبار به صورت اتوماتیک تخلیه می شود و بنابراین برای پخت های جدید از بخار تازه استفاده می شود.

 

 

این مدل دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی کانوکشن دار مجهز به 5 برنامه نظافت دستگاه با توجه به وضعیت دستگاه است تا بتوان به راحتی روغن و ضایعات پخت را تمیز و شستشو داد.

 

قیمت دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی

قیمت دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی

قیمت دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی با توجه به مدل دستگاه، بخار دار یا بدون بخار بدون، دارای حرارت مستقیم یا غیرمستقیم، تعداد سینی ها، و… مشخص می شود. این موارد باعث می شود که تنوع قیمت فرهای قنادی بالا برود. لذا برای آگاهی از مدل ها و قیمت های به روز با کارشناسان فروش شرکت آتلانتیس در ارتباط باشید.

 

شرکت ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس با هدف خدمت به هموطنان عزیز، تمامی دستگاه های فر قنادی و شیرینی پزی را با بالاترین کیفیت و بهترین قطعات در انواع مدل ها و ظرفیت های مختلف، در هر جای ایران که باشند با ضمانت سلامت دستگاه و یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش شرکت سازنده در اختیار آن ها می گذارد.

جهت مشاهده تمامی محصولات دستگاه فر قنادی اینجا کلیک کنید.