دستگاه سانتریفیوژ : راه اندازی خط تولید سبزی خشک، سبزی خرد شده، بسته بندی سبزی خوردن، خط تولید سالاد فصل و پیاز داغ و… نیازمند دستگاه هایی همچون خط شستشو و آبگیر یا روغن گیر یا اصطلاحا دستگاه سانتریفیوژ در ابتدای خط مورد نظر است.

دستگاه سانتریفیوژ( آبگیر)، دستگاهی است که در مرحله بعد از شستشو قرار می گیرد. این دستگاه آب یا روغن اضافه موجود در سطوح محصولات را خشک می کند که بیشتر این دستگاه را در کنار دستگاه وان شستشو سبزیجات و میوه استفاده می نمایند.

دستگاه سانتریفیوژ یا آبگیر سبزیجات، با کمک نیروی گریز از مرکز و سرعت بسیار بالای دستگاه حین کار، آب ناشی از شستشوی سبزیجات یا میوه ها و روغن اضافه محصولات سرخ شده بعد از خروج از سرخ کن، را کاملا گرفته و خشک می کند.

این عملیات مانع از فساد محصولات و افزایش طول عمر محصولات می شود.

انواع دستگاه سانتریفیوژ( آبگیر)

 

دستگاه سانتریفیوژ( آبگیر) سبد متحرک

دستگاه سانتریفیوژ( آبگیر) با سبد ثابت

دستگاه  آبگیر با سبد ثابت مجهز به سبد ثابت است. مخزن داخلی این مدل دستگاه، از جنس استیل بوده تا در طول مدت دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود. سبد این نوع دستگاه را نمی توان از آن جدا کرد.

روش کار دستگاه آبگیر سبد ثابت به این شکل است که سبزیجات یا میوه یا صیفی جات را بعد از شستشو یا محصولات را بعد از سرخ کردن درون مخزن دستگاه می ریزید و بعد از روشن شدن دستگاه حداکثر 3 دقیقه بعد، آب اضافه حاصل از شستشو و یا روغن حاصل از سرخ کردن، را گرفته و بعد از خاموش شدن دستگاه، محصول را از مخزن خارج کنید.

 

 

دستگاه سانتریفیوژ( آبگیر) سبد متحرک

دستگاه آبگیر سبد متحرک مجهز به سبد پلاستیکی قابل جدا شدن از دستگاه است. به این شکل که اپراتور هر بار بعد از انجام عمل آبگیری، سبد را به راحتی از دستگاه جدا کند و محصول را خارج کند.

این دستگاه ها به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن عمل آبگیری یا روغن گیری را انجام دهد. مزیت این دستگاه  سبد ثابت نسبت به سبد متحرک این است که در طولانی مدت دچار فرسایش نشده و هنگام چرخش دستگاه با سرعت بالا دچار شکستگی نمی شود و ماندگاری بالاتری دارد.

جنس بدنه  در مدل های مختلف از استیل ساخته می شود تا مقاومت بالایی داشته باشد. برق دستگاه ها برحسب درخواست مشتری می تواند تک فاز یا سه فاز باشد. این دستگاه ها در ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

قیمت دستگاه سانتریفیوژ( آبگیر)

قیمت دستگاه سانتریفیوژ ( آبگیر) با توجه به ظرفیت و مدل دستگاه، متفاوت است. به علت تنوع قیمت دستگاه سانتریفیوژ ( آبگیر) از بیان همه آن ها در اینجا معذوریم لذا برای اطلاع از موجودی دستگاه، مدل ها، قیمت ها، با کارشناسان فروش شرکت آتلانتیس در ارتباط باشید.

 

شرکت ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس با هدف خدمت به هموطنان عزیز، قیمت دستگاه سانتریفیوژ ( آبگیر) را با بالاترین کیفیت و بهترین قطعات در انواع مدل ها در هر جای ایران که باشند با ضمانت سلامت دستگاه و یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش شرکت سازنده در اختیار آن ها می گذارد.