دستگاه آبگیری لیمو و غوره : مصرف آب لیمو و آب غوره طبیعی، به دلیل وجود خواص بسیار زیاد آن ها و بدون افزودنی های شیمیایی بسیار پرطرفدار است و مورد توجه اکثریت مردم قرار گرفته است. قبلا به جای دستگاه آبگیری لیمو و غوره، به روش سنتی و با دستگاه هایی شبیه چرخ گوشت و دستی انجام می گرفت. این روش علاوه بر اینکه غیر بهداشتی است باعث اتلاف وقت، انرژی زیاد، بازدهی بسیار کم و کیفیت پایین محصول نهایی، تلخ بودن آب لیمو و غوره به دلیل شکسته شدن هسته آن ها حین آبگیری و… می شد.

ابمیوه

با گذشت زمان و با توجه به دلایل ذکر شده، مهندسین صنایع غذایی برای رفع این نیاز به طراحی و ساخت دستگاه های آبگیری لیمو و غوره در مدل ها و ظرفیت های مختلف پرداختند.

استفاده از دستگاه های آبگیری باعث سرعت بخشیدن به عمل آبگیری، بالا بردن کیفیت محصول نهایی، و صرفه جویی در زمان و انرژی و هزینه شده است.

در زیر به اختصار در مورد مدل های دستگاه آبگیری لیمو و غوره که بر اساس نحوه عملکرد تقسیم شده اند، می پردازیم.

انواع دستگاه آبگیری لیمو و غوره

 

دستگاه آبگیری دو کاره لیمو و غوره

دستگاه آبگیری دو کاره لیمو و غوره فقط مختص آبگیری لیمو و غوره در ظرفیت 300 کیلوگرم است. دستگاه آبگیری دو کاره با توجه به سایز و ظرفیت آن مناسب برای محیط های کوچک مانند مغازه، خانه، فروشگاه و… است.

جنس بدنه این دستگاه ها آلومینیوم بوده و پایه های آن مجهز به چرخ است تا جا به جایی و حمل و نقل آن ها به راحتی و بدون دردسر انجام بگیرد.

برق مصرفی دستگاه تک فاز بوده و به همین دلیل به راحتی قابل استفاده با برق های خانگی است.

عملکرد دستگاه آبگیری دو کاره لیمو و غوره به صورت سیستم ماردونی می باشد. بدین شکل که در قسمت مخزن دستگاه، یک ماردون تعبیه شده است. بعد از ورود لیمو یا غوره به داخل مخزن، قسمت ماردون با فشرده سازی محصول مورد نظر، کاملا آن را له کرده و حداکثر آب آنرا خارج می کند.

دستگاه آبگیری دو کاره مجهز به موتور چپ گرد و راست گرد است تا اگر در حین آبگیری، لیمو یا غوره بین ماردون گیر کرد با چرخش معکوس به راحتی خارج شده و در عملکرد دستگاه خلل وارد نکند. باید توجه داشت که در این دستگاه نمی توان غوره را با خوشه آبگیری کرد زیرا باعث تلخی غوره می شود.

بعد از عملیات آبگیری، آب محصول از خروجی خارج شده و تفاله آن بر روی توری دستگاه جمع می شود و بعد از آن می توان با باز کردن دریچه دستگاه به راحتی آن را تمیز کرد.

ظرفیت پایین و قیمت مناسب دستگاه آبگیری دو کاره لیمو و غوره، باعث می شود که افراد علاقمند به این کار با صرف هزینه پایین به راه اندازی یک کسب و کار بپردازند.

 

دستگاه آبگیری دو کاره لیمو و غوره

 

  • دستگاه آبگیری چند کاره لیمو و غوره

دستگاه آبگیری چند کاره به دلیل داشتن توری های مختلف و با مش بندی های گوناگون، علاوه بر آبگیری لیمو و غوره، قابلیت آبگیری انار، انگور، زرشک، نیشکر، سیب و… دارند.

برای آبگیری هر محصول با توجه به ریزی و درشتی آن باید توری های مخصوص همان را انتخاب کرده و روی دستگاه نصب کرد. تعویض توری دستگاه به راحتی انجام پذیر است.

دستگاه آبگیری چند کاره، در ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شود. به همین دلیل برای موارد صنعتی و راه اندازی کارگاه های آبگیری از آن ها استفاده می شود.

جنس بدنه این دستگاه ها استیل بوده و پایه های آن مجهز به چرخ است تا جا به جایی و حمل و نقل آن ها به راحتی و انجام بگیرد.

برق مصرفی دستگاه تک فاز یا سه فاز و با توجه به درخواست مشتری ساخته می شود.

عملکرد دستگاه آبگیری چند کاره لیمو، غوره، انار، انگور، زرشک و… به صورت سیستم ماردون پرسی که به اختصار آبگیری پرسی هم گفته می شود، طراحی و ساخته می شود. بدین شکل که در قسمت مخزن دستگاه، یک ماردون تعبیه شده که محصول بعد از ورود به مخزن بین ان قرار گرفته و با چرخش ماردون به سمت توری که نزدیک دریچه خروجی است هدایت می گردد و با پرس وارد شده به آن و فشرده سازی آن بین ماردون و توری، عمل آبگیری انجام می شود. آبگیری با دستگاه ماردون پرس یا آبگیری پرسی بسیار با کیفیت تر است. این دستگاه ها دارای دو خروجی مجزا برای تخلیه آب محصول و تفاله هستند و تفاله خارج شده از آن کاملا خشک است.

دستگاه آبگیری چند کاره باعث شکستن هسته ها نشده و به همین دلیل تلخی قاطی آب محصول نمی شود.

بر روی دریچه مخزن دستگاه آبگیری چند کاره لیمو، غوره، انار، انگور، زرشک، نیشکر و… می توان خرد کن نصب کرد تا هنگام قبل از آبگیری مرکبات بزرگ مانند نارنج، به، سیب و… ابتدا آن ها را به سایزهای کوچک خرد کرده و سپس عمل آبگیری انجام شود.

این دستگاه کاملا مناسب برای راه اندازی خطوط رب انار، شیره انگور، و… است.

دستگاه آبگیری چند کاره لیمو و غوره

 

قیمت دستگاه آبگیری لیمو و غوره

قیمت دستگاه آبگیری لیمو و غوره در مدل های آبگیری دو کاره و آبگیری چند کاره با توجه به ظرفیت آن ها مشخص می شود. قیمت دستگاه های آبگیری از حداقل 8 میلیون تومان شروع می شود که به دلیل تنوع بسیار بالای آن ها از ذکر تمامی موارد در این مقاله معذوریم لذا جهت آگاهی از قیمت دستگاه آبگیری لیمو و غوره و انواع مدل ها و مشاوره جامع وکامل و استعلام قیمت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

دستگاه آبگیری لیمو و غوره

 

شرکت ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس تمامی دستگاه آبگیری لیمو و غوره را با بالاترین کیفیت و بهترین قطعات در انواع مدل ها و ظرفیت های مختلف، در هر جای ایران که باشند با ضمانت سلامت دستگاه و یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش شرکت سازنده در اختیار آن ها می گذارد.

 

راه اندازی کسب وکار خانگی با دستگاه آبگیری لیمو و غوره

آب لیمو و غوره طبیعی یکی از پرطرفدارترین مواد غذایی در ایران به شمار می آید. اطمینان از بهداشتی بودن محصول و خرید در میزان کم و برای مصارف خانگی بسیاری از افراد را  به این فکر واداشت تا با خرید دستگاه با ظرفیت پایین و صرف هزینه کم، به راه اندازی یک کسب و کار خانگی و پردرآمد بپردازند.

با راه اندازی این نوع کار می توان به راحتی و در حضور مشتری علاوه بر آبگیری لیمو و غوره، به آبگیری محصولات دیگری همچون انار، انگور، زرشک، سیب، به، نیشکر و… پرداخت. این کار باعث کسب اعتماد از طرف مشتری و اضافه شدن مشتری ها و فروش بیشتر می شود.

 

راه اندازی کسب وکار خانگی با دستگاه آبگیری لیمو و غوره

 

 

با تهیه یک دستگاه آبگیری علاوه بر کار آبگیری محصول در حضور مشتری، می توان به راه اندازی و تولید رب انار، شیره انگور، و… درحجم پایین و ظرفیت خانگی و کارگاهی پرداخت.

تجهیزات مورد نیاز راه اندازی کسب وکار خانگی با دستگاه آبگیری لیمو و غوره

  • فضای مورد نیاز: 25 متر مربع، قابل شستشو جهت رعایت موارد بهداشتی
  • حداقل سرمایه برای خرید تجهیزات: 20 میلیون تومان
  • حداقل نیروی انسانی مورد نیاز: 2 نفر

با خرید یک دستگاه آبگیری چند کاره می توان به راحتی کار آبگیری محصولات مختلف را انجام داد و خود را از دادن هزینه های مختلف برای خرید چند دستگاه بی نیازکرد. زیرا دستگاه آبگیری چند کاره مجهز به توری های مختلف بوده و به راحتی می توان توری را عوض و آبگیری محصولات مختلف را انجام داد.

راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه آبگیری چند کاره یا آبگیری لیمو و غوره نیازی به کسب مجوز از سازمان صنایع و دارو ندارد و فقط با در اختیار داشتن یک محیط بهداشتی و با یک دستگاه می توان به راه اندازی یک کار پرسود پرداخت.

 

خرید و فروش دستگاه آبگیری لیمو و غوره

 

خرید و فروش دستگاه آبگیری لیمو و غوره

خرید و فروش دستگاه آبگیری لیمو و غوره، دستگاه آبگیری چند کاره( انار، انگور، زرشک، به، سیب، نیشکر) از طریق سایت ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس، به راحتی و در ظرفیت های مختلف و با امکان بهره مندی از مشاوره رایگان مشاورین فنی و فروش این شرکت، با اطمینان خاطر از سلامت و کیفیت دستگاه و اطمینان از خرید با مناسب ترین قیمت، امکان پذیر است.